tisdag!

Två veckor sedan jag bloggade nu.. har hänt så sjukt mycket men det tänker jag inte ta upp här, ni som känner mig vet. Har iaf jobbat typ varje dag förutom igår då jag var ledig. Men har inte varit hemma något alls nästan utan sovit hos davvisen hela tiden. Inatt sov jag hemma själv, usch så ensamt det var.
Festat med empisen såklart, shit va allt blir galet när det är vi.. haha vill vill vill så gärna gå in på detaljer här men då kommer de inblandade döda mig..  ;)
Empa och frida var här hela kvällen igår och snackade massa skit, kom fram till en hel del. Vilka stora skämt och idioter det finns.. skrattretande :D

Idag börjar jag 16-22 och sen får vi se om jag åker hem eller till östhammar. 
Så fort jag blir ledig så har sebbsi lovat att vi fyra ska ut och åka båt, wihoooo! 
 

haha partykameran levererar stort! jag och kalle
PUSS  / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0