tisdag kväll

Igår så var jag hos sanne hela dagen, kollade film och käkade middag där! Sen åkte jag och träffade jossan en snabbis och sen vidare hem till duschen. Sen kom davve på kvällen och mös med mig, han är bäst!
Idag så åkte han till skolan och jag sov vidare, när jag vaknade så stack jag in till stan och mötte upp min fina milsi. Vi käkade först buffè på dragon palace och sen gick vi runt lite på stan innan det var fika dags på waynes. Hade en hel sommar att ta igen så vart en hel del tjej snack, tack för dagen älskling!

När jag kom hem så åkte jag och mamma till ica och hämtade ut mina skor som hade kommit. Sen gick jag med pappa upp till datorn så beställde han en ny mobil till mig, tacktacktack!

Nu ska jag över till palle där det vankas kräftskiva!!

bild på mobilen och skorna!




/ PUSS J

Kommentarer
Postat av: Jennifer

riktigt snygga skor, var köpte du dom ? ;)

2011-08-28 @ 21:16:25
Postat av: slukarna

på brandos! :)

2011-08-28 @ 22:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0