syster <3

Igår så åkte jag direkt ifrån skolan till Julia, skulle vara med henne så länge det gick innan hon lämnar svea för ett år.
Käkade mat, klippte henne lite, kladdkaka och bara mös med henne! Hon packade även det sista. När hon väl skulle gå med mig på natten till bussen så vart det så j*vla jobbigt. Vi förstod att nu skulle vi verkligen säga hejdå, men det var såklart lite glädje tårar också för att hon kommer få det så himla bra!
På stadsbussen så kom chauffören bak och frågade vad som hade hänt om han kunde hjälpa till för att jag grät så mycket, hur gullig?? han trodde att jag hade ont eller misshandel osv.
En hemsk resa hem. Så idag var jag för klen för att gå till skolan, så jag stannade hemma.

PUSS J

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskling, grät hela den natten sov ingenting innan flyget. Hoppas mitt brev kommer fram till dig snart! Miljoner pussar och kramar <3

2011-09-03 @ 17:18:45
URL: http://juliajordeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0