monday

Ny vecka idag...
Har jobbat med vårat företag idag och jag är VD, hoho! Sen så stack jag ner på stan med frida och shoppade lite dansgrejer, skulle nämligen testa dansa house idag. Var hur kul som helst och jobbigt!! Imorgon så ska vi pröva disco, kommer nog vara ännu jobbigare! Och på onsdag kör vi street. Det har ju jag dansat förr, fast det var så galet längesen så jag kommer knappt ihåg något alls. Nästa vecka så drar kurserna igång och då ska jag välja vilken dans jag vill fortsätta att dansa tills jul! :)

Åkte hem och gick till ica direkt för att köpa lite bra saker, sen hem till mammsi. Fick en väska och tröja av henne idag, hon är bäst :*

Visstja, istället för att alla frågar varför inte jag läser matte b längre så är det för att jag har valt att ta IG i den kursen. Bara för min egen skull och ingen annans. Jag finner ingen motivation till den kursen just nu alls så jag låter den vara tills jag vill ta tag i den frammåt i livet! Så jag kommer alltså bara vara på de lektionerna när de skriver prov och prestera ett IG så jag slipper sträck.

imorgon slipper jag min hemska utväxt och får håret avklippt!
PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0