lördis

Håller just nu på och färgar mammas hår, hon ska ju på partaj ikväll haha och likaså jag, kvällen börjar hos mickis med lite kräftor, sen drar vi förmodligen vidare på mera party.
Gårdagen: Skratt, drickande, sjungande, "återförening", memories, myyyyycket samtal både de mer seriösa och några "svara ärlig" frågor, flin, prat om varför det blev som det blev. Finns ingen anledning att va "osams" av dom anledningar vi hade,  Men nu känns allt så jävla mycket bättre faktiskt, nu har vi rett ut allt och det känns bra! :)
Nu ska jag ta en dusch, så jag vaknar till ordentligt, fixa iorning mig innan jag drar iväg
just ja, imorgon ska jag tatuera mig! wooohooooooooo
Puss på er! /frida

inte långt kvar tills vi står där och skriker igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0