how do you do? mhm, mhm

har städat sönder mitt rum! så när jennifer kommer hit nästa gång kommer det bli som vanligt när jag städat: stirrar runt i rummet, Guuuud vad tomt det ser ut?!

aja iaf, är ledig idag med OCH imorgon?!?! wtf, kommer inte ihåg senast jag var ledig så länge sist.... Mamma ringde nyss och fråga om hon skulle köpa sushi med sig hem, YEEEEES nu blev min middag räddad iaf!! TAck för deeee

Men igår var jag iaf i stan en jätte snabbis, köpte present till mamma och sen så köpte jag en plattång till mig själv, eftersom min gick i 2 delar i buggis, lagom less man blev då.. Men iaf nu har jag en ny, punkt slut om det.

Ikväll får vi se vad som händer, blir säkert någon sorts av partaj skulle jag kunna tänka mig? ^^

Pussar /F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0