hemma!

Åkte in till stan med bror vid ett tiden, åt lunch gick i massa affärer och brände en hel del pengar och sen avslutade vi med fika på waynes! sen kom mamma och hämtade oss så åkte vi till julle på kräftis! Mina köp kommer nog på bilder imorgon om jag orkar, men köpte iaf en "ridjacka", en stickad tröja, tshirt, spets topp och ett par jeans shorts! Sen handlade jag en del till bror med, snäll syster här!

Hann tyvärr inte in på tele2 butiken.. skulle kolla flytt av nummer osv. ska nämligen byta upp mig till en vit iphone 4!

PUSS J

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej J,



Du får gärna kontakta mig via mejl med dina frågor gällande flytt av numemr med mera så ska jag hjälpa till att besvara dessa.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-08-12 @ 17:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0