Gratulerar!

Igår åkte vi in en snabbis in till sannes husvagn och hängde där en stund, sen någon gång under natten så vände vi hemåt mot alunda igen marre och jag, myspys
Idag fyller min kära mamma år, så halva släkten har varit här idag och fikat och allt möjligt,
STORT grattis till min älskade mamma..!

Ikväll är det ju eldfesten, men tackar verkligen nej till det. Undviker den delen av sverige så mycket som möjligt faktiskt, inget illa mot alla er som bor där men nej det är inget ställe för mig!

Så ikväll kör vi på i fogis istället, brudarna kommer över snart och ska fixa iordning sig här och jencis kommer nog senare eftersom hon jobbar idag, så ikväll ska jag bara dricka underbart gott vin och umgås med mina älskade vänner och bara njuta av mitt liv!

puss på reeh//fridooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0