besviken, fast näää

Kom precis hem från jobbet! ska tillbaka vid 2 igen och jobba till 9, duktigt? Tog ett extra pass så får jag vara ledig imorgon ist, så ska passa på att åka till stan och fixa present till mami som fyller år på lördag!

Kan uppdatera er lite snabbt om båtveckan:
Torsdags: Drog in direkt efter jobbet, fick fixa allt på bussen.. I öre väntade då mina "nygamla" vänner eller vad man ska säga, det var längesen vi umgicks iaf! :) Men jag hade super kul med ett härligt gäng!

Fredags:
Samma där, drog in efter jobbet igen. Mötte samma tjejer och vi gick ännu en gång till öltältet och öste gärnet, försökte hänga med the old ladies tempo, inte det lättaste ska jag säga, haha

Lördags:
Började med att jag satt hemma eftersom jag skulle upp coh jobba på söndagen 8-21, tänkte: bäst att kanske va hemma? MEN NOOOOOPE, cirkus kvart i 9 ringde jag jossan, så tod kavrt över bussen in till öre igen och öste ännu en gång fast tänkte till lite och tog det lite lugnare än torsdagen och fredagen iaf, tur det... Var meningen att jag skulle ta halv 1 bussen, men blev det så? NEJ! Var med så pass bra och underbart folk så blev kvar och fick ta halv 3 bussen. SOV I 2 JÄVLA TIMMAR DEN NATTEN!! sen var det bara att kliva upp och jobba ett 13timmars pass. SKITKUL, verkligen.

Om en vecka börjar skolan igen, men konstigt nog så har jag inte ångest alls?? Det enda jobbiga just nu är väl att det just är Bruks som man måste återvända till, oh fuck...

Nej nu blev det här ett väldigt långt inlägg, så nu ska jag luta mig bakåt innan det är dags att dra iväg igen! PUSS CIAO /F


ett par partysugna flickor från båtveckan!



Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0