Armen i vinkeln...

Hemma och är sjuk, alltså inget jobb idag.. Men hur dåligt jag än mår imorgon så tänker jag ändå jobba, så man kan få vara med om iaf en dag i öre..! Alltså ledig på lördag, weeey

I tisdags så åkte marre-barre och jag in till stan på lite myspys, först käka vi lite kina, satt vid ån en stund och sen blev det bio, harry potter, så nu har vi den avklarad!

sen funderar jag så ini noorden, är det ok att åka till öret ikväll fast man varit hemma sjuk från jobbet? även fast man ska jobba imorgon?(a) ååååh galen, ska ju dit imorgon så det borde ju ändå va okey.. jajajja får suga på den karamellen en stund till



en sak är iaf säker, I miss you guys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0