27e

Blev lite ändrade planer igår, stack vidare ifrån anton till östhammar istället! Jag var tröttis så då kunde jag lika bra åka till min lilla pojke istället för att sitta otaggad på fest.

Gick upp ur sängen idag vid halv två, gick och mötte viktor och käkade med han. Sen gick vi till hans pappa och satt där med sebbsi också! Och nu skulle davvisen bort på middag så då åkte jag hem och ska duscha och fixa om mig för att sen åka till emil för att spendera kvällen där, fint väder så kan bli en riktigt bra kväll! Är ju själv tjej ikväll igen eftersom att de andra är ute på annat!

Nej nu ska jag slänga i mig lite mat, grillat! får se om jag kanske skriver innan jag åker, PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0