25e

Hallå där, var ett tag sen!
Har väl inte hänt så mycket , i helgen var det folk här och hade trevlans! David sov här ifrån tors-sön och sen kom han i tisdags till onsdags igen. Fick helg igår så det var galet skönt. Har spenderat dagen i stan med empa, vi käkade kina och snackade sönder. Sen blev det fika på waynes med millan en snabbis också!
På bussen hem så satt vi med emil och han följde med hem hit sen och snackade lite. Nu ska jag slå på en film och mysa lite, får se om jag ska träffa sanne ikväll kanske!

har några bilder ifrån helgen som jag kan bjuda er på

haha sebbsi

min pärla

emil erik och viktor!

empa och sebbsi som dansar loss!

viktor och jag

natt mys i poolen
(de vita i bilderna är något skit på linsen som jag inte märkte när bilderna togs)

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0