söndag

har lite halv tråkigt så tänkte langa er en lista..

ALLMÄNT:
Namn: Jennifer Elisabeth Sundqvist
Piercingar: 3 i öronen och naveln
Tatueringar: Inga just nu men snart.
Längd: 171cm
Skostorlek: 37/38
Hårfärg: Blondin så fin
Är du kär i någon?: Nix
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Mja, eller det är okej just nu.
Tänker du på självmord?: Nej fyfan va tråkigt att vara död.
Tycker andra att du är attraktiv?: om dom gör!!! haha nej det får ni väl fråga de "andra" om.
Vilket shampoo använder du?: Loreals silver schampoo
Vilken parfym använder du?: olika, idag hypnose
Vad är du rädd för?: mördare typ, haha.
Gillar du att tvätta?: har aldrig testat men nej det tror jag inte
Gillar du Berg-och-Dalbanor?: Jarrå

SENASTE:
Film du hyrde: ingen aning
Film du köpte: jadu..
Låten du lyssnade på: Sweat - Snoop Dogg, David Guetta
Låten du hade på hjärnan: typ den jag senast lyssnade på
Låten du laddade ner: laddar inte ner, spotify premium
Personen du ringde: palle
TV program du tittade på: kollar typ aldrig på tv, men senast jag kollade var det hockey
Personen du tänkte på: ? haha kommer inte ihåg
Bok du läste: små företagande boken om den räknas.. annars var det en bok i åttan.
Personen du fick mail av: Facebook
Personen du fick brev av: nordea kanske
Personen du fick sms av: har inte mobilen här men det var nog empa eller pontus
Gången hela din familj åt middag tillsammans: nyss

FAVORIT:
Mat:
tacos
Låt: ändras ju hela tiden
Sak att göra: så länge jag är med mina fina så spelar det ingen roll!
Sport: hockey att kolla på innebandy att spela
Dryck: colaaa
Kläder: går hellst naken
Film: vet inte
Bil: -
ANTAL:
Gånger du varit kär:
0
Förälskad: 0
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: noooll
Gånger ditt hjärta brustit: aldrig, stenhård! haha nej men faktiskt inte.
Hjärtan brustit på grund av dej: jag vet inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen: några gånger
Ärr du har på kroppen: två

ÖVRIGT:
Vad har du gjort idag: gosat, ätit
Var det kul: haha ohja
Hur tidigt stiger du upp: när jag känner för det, på skoldagar några minuter innan bussen går, jag prioriterar att sova.
Gillar du att slåss: jafan
Vad ska du göra ikväll: inga större planer
Är du seriös: aldrig, as tråkigt ju
Vad är du allergisk mot: inget tror jag..
Var har du ont: just nu halsen
Använder du hårspray: ytterst sällan!
Kan du stå på händer: ja
Favoritserie: många.. oth, oc, scrubs, entourage, aa, solsidan.

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0