rätt grinig

okej här kommer ett depri, argt och allt möjligt negativt inlägg. Varför, är för att jag är jävligt grinig idag, eller snarare trött. Ja jag känner mig snarare som Örjan Lax idag, och vet ni inte vem det är så, too bad for you..
Skulle bara vilja lägga mig och sova i nått dygn eller så,

dagen börjar med att jag stör mig på typ alla som rörde sig "fel", eller sa "fel" saker vid "fel" tidpunkt. Sen hade jag jäääkligt bråttom till dagens arbetspass, så jag skulle sparka upp cykelstöd grejen, och tog i lite för hårt samtidigt som den satt stenhårt fast. Och jaaa, det gjorde jäävligt ont. Ännu en grej att va grinig över, smärtan.. Men sen var det bara att dra på teatermasken och agera som att absolut inget är fel.

Sen så finns det ju ett X antal människor (människa), som jag stör mig fruktansvärt mycket på, fast dom, (den) har jag ju typ alltid stört mig jävligt mycket på. Och om den här personen läser detta just nu så kommer du nog ändå inte fatta att det är dig det handlar om, och gör du det så, visst. men det skiter man väl i? haha åååh herregud vad jag håller på..

och ikväll är det träning och match imorgon. Så nu väntar det väl bara att jag ska dra på en stukning på foten med.. eller nått, bryta tån kanske?



/F

-You only live once, so do everything twice

och det gäller inte att va pissed off, så därför släpper jag allt det här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0