börjar friskna till!

Hejhopp!

Segt med bloggning under lovet men så det ska vara, har haft så mycket annat för mig!
I helgen har jag legat sjuk och är fortfarande inte helt hundra så var hemma idag också. Men imorgon så ska jag kriga mig till praktiken, haha.
Har träffat jossan idag och hon hjälpte mig att plugga till mitt kära omprov jag har i renässansen på torsdag.. ska träffa henne ett tag ikväll sen igen!
Imorgon är det då praktik och lunch med millsi äntligen, har inte träffat henne på hela lovet!!! sen kommer victoriah in under dagen på salongen så ska vi göra ett skobyte för fick med mig fel vänstersko hem ifrån en fest i fredags.
När jag kommer hem så hoppas jag kunna träffa sanne och bella, var super längesen nu och jag vill höra hur dom har haft det i helgen :D <3

PUSS / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0