WOHOO

När ni läsare tittar in varje dag flera gånger så känner man ju sig lite pressad att ändå uppdatera denna blogg. Vad kan jag säga om veckan som gått sen sist jag bloggade.. jag har shoppat, börjat på ett nytt gym!! Friskis och svettis med linn, känns riktigt bra. Vi började i söndags och sen så gymmade jag själv igår och idag hade jag vilodag. Imorrn ska jag gymma och sen på fredag och söndag också, hehe. Blir mycket såhär i början men det är bara för att så fort som möjligt komma i form till passen som vi ska börja gå på nästa vecka! :)

Imorrn så ska jag kanske på hockey, kolla grabbarna som har träningsmatch mot brynäs. Fick gratis biljetter eftersom att jag är medlem på allt som går i dif typ, hähä.
Annars så ska jag träffa julle och sen gymma somsagt!

Idag fick jag även mina skor ifrån hm, mycket snygga. Men aj så ont det kommer att göra att gå in dom.. jaja bara börja gå in dom redan imorrn. Har bara två lektioner imorrn, men ska nog ändå sova efter filmen jag kollar på just nu på tv, är nån timme kvar på den tror jag.. PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0