Försov mig idag..

Vaknade 3 minuter efter att min buss hade gått idag, jag hade råkat stänga av alarmet istället för att snooza. Så då bestämde jag mig för att stanna hemma idag istället för det kändes inte som någon ide att åka till skolan då vi bara gick till tolv idag och hade två lektioner. Jobbar istället hemma idag!
Har faktiskt varit sjukt duktig nu och skrivit ett helt arbete om anorexia. Det skulle vara inlämnat imorrn så det var väl dags att skriva det nu.. hehe. Men nu är det klart och det känns skönt.
Jag missade två timmar datakunskap idag och då ligger man lite efter i powerpointen vi håller på med känns det som.. så jag tänkte jobba lite på den med nu. Min handlar om "min vän" och det är Frida jag skriver om! Så har en massa bilder på den här datorn som jag tänkte använda.

Fredag imorrn, sjuuuukt skönt! Först har vi psykologi där vi får finputsa våra arbeten och sedan lämna in dom, deadline imorrn! Efter det så har vi idrott där det står löpning på schemat. Jag kommer väl vara helt död efter .. men det är bara bra för har inte gymmat på hela veckan! :o men har inte haft tid, det har varit födelsedagsfirande, plugg och klippningar. Får se om jag kanske gymmar imorrn efter idrotten. Slutar ju 11.55 så det är sköönt.
Annars så blir det väl en lugn fredag med kräftor och sen kommer julle vid midnatt med någon buss. Sen på lördagen så ska jag jobba på dagen till fyra sen är det rajraj som gäller! Sen jobbar jag på söndag också.. PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0