lite sent att komma med nu kanske..?

Men jag måste bara berätta vad jag drömde inatt!! :o
Drömde att jag var utomlands, (inte så konstigt eftersom det är det enda jag tänker på, hehe) och då är det ju också självklart saltvatten man badar i, och nänr jag km upp från havet och kollade mig i spegeln så hade min tatuering börjat försvinna. Alltså det var bara vissa sträck och som fläckar kvar på hela ryggen! MARDRÖM!! Så när jag vaknade visste jag inte om det var sant eller inte så kastade mig framför spegeln, men den satt där den brukar sitta och kommer göra resten av livet, puuust!! :)

Kollar just nu på biggest looser och nu ska jag verkligen bli lite mer noggrann med maten och träning, visst måste ju få unna sig ibland och speciellt lördagar och söndagar (a) haha

Puss F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0