back on track!

Iallafall när det gäller träningen, bloggen har somsagt inte varit i första prioritering den senaste tiden.. hehe
Men kom precis hem från en timmes simpass iaf, så grymt skönt efteråt när man lägger sig i bubbelpoolen och efter det lite ångbastu, ganska så skönt jaaa!

Imorgon har vi kundpass i skolan, men jag funderar själv på om jag kanske skulle ta och vara en? Behöver för det första en akutklippning för mitt hår är för risigt just nu.. och sen så skulle jag gärna vilja färga håret också till mörkrött. Har haft dom flesta färgerna när det gäller mitt hår men jag älskar förändringar och klarar inte av att de likadan ut fast det inte var sådär jätte länge sen jag raka av till en sidecut..


Från det här:


Till detta??



Puss F

Kommentarer
Postat av: linn

du skulle passa jättebra i det! :)<3

2010-10-27 @ 21:16:38
Postat av: andreas

men inte behöver du göra det.. du ser ju jättefin ut i nuvarande frisyr... puss

2010-11-06 @ 01:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0