with my fingers in your hair, ohwowowo

Hejsan alla skoltrötta människor, ni är väl de va?
Idag så kom fido till min salong och klippte sig och fick lite shyssta produkter mot hennes torra hår. Det vart faktiskt grymt bra och mjukt!
Sen mötte jag upp julle och fikade med henne, sen hem och skulle plugga. Jag har inte pluggat något än så jag lär väl börja snart.. eller så skiter jag i det och tar det imorrn efter gymmet. Äntligen så ska jag till gymmet igen!! woho är ruggit taggad. Skulle verkligen ha velat tagit mig ut på en härlig springrunda idag men förkylningen säger ifrån, suck. Det var ju perfekt väder idag..
Nej nu ska jag duscha och sen kolla på entourage ! okej plugget blev helt plötsligt framflyttat, förvånade? naaaej.


i uppsala i torsdags förra veckan!

Btw, hahaha imorse när jag satt mig på bussen så upptäcker jag att jag helt har glömt bort att sminka mig! känns inte bra att vistas bland massa kunder som ett spöke.. men jaja vad kunde jag göra åt saken då så det var bara att köra på. Jag har inte så mycket smink på vardagar (mascara och ibland puder) så det är inte så stor skillnad ändå!

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0