varför kommer söndagen alltid så snabbt?

Då var det söndag igen.. men idag så behöver vi inte se det negativt för då kommer vi närmare sommarlovet! Jag går bara mån och ons i skolan denna vecka och på tis så har jag sista praktiken för åk1.
På fredag så ska jag på min 2a student, jag har bara varit på en förr och det var när min faster maria tog studenten, men det var typ för 9 år sen, haha. Men nu är det min kära pappa som tar "studeneten". Han har pluggat i 3 år nu till sjuksyster, för er så får som undrar vad de innebär så får ni fråga han för jag vet knappt själv, hehe. Men det är snäppet över undersköterska. Jaja så på fredag så ska vi ha en liten studentfest här för papi då!

Igår så var vi på värsta röj festen! Eller ..? Nej, så vi drog hem igen. Blev filmmys hos frida istället, vad vi såg för film vet jag inte faktikst, frågade tjejerna vad den hette men ingen svarade och jag orkade inte gå och kolla på fodralet, ingen hörde väl mig när jag frågade antar jag, hehe.

Oj, mors dag idag !! Mamma kom in till mitt rum för ett tag sedan och sa att vi skulle gå till mormor och morfar med en tårta, jag bara mumlade varför gå? men hon hade lämnat rummet då. Pinsamt, haha. Får skylla på mitt guldfiskminne + att jag sov!

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0