Vågor i håret!

Idag så var dagen väldigt chill, först film på engelskan, sen film på hvo:n och sen fick vi färga ögonfransar och bryn på hv:n och efter det så vågade frida mitt hår! Sen slutade vi så dagen var värd, hehe.
Imorrn så är det praktik och jag ska ha min första kund där, spännande och pirrigt. Känns som att det kommer g bra ändå! Så halv 12 möter jag upp frida på stan så ska vi käka lunch (ute om vädret håller i sig) sen till salongen halv 1 och klippa :)

Nu ska jag plugga? omg, det tar emot, haha. Ska väl slå en pling till julle innan så att tiden rinner iväg.. men engelskabokredovisningen ska vara klar imorrn så får väl börja med den nu.. sen får jag belöna mig med american pie ! PUSS J


nakna sanningen utan smink! där ser ni håret iaf, thanks fido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0