tonight

Linn gick precis hem, vi möttes ute och tog en liten promenad hem till henne där vi chillade och sen vart vi sugna på chips så vi gick till mig och har varit här nu tills nyss då hon somsagt gick hem. Vi har fettat galet och kollat lite på hockeyn. 3-2 sverige nu, shit ni ska ju ta baggarna lätt vafan. Snackat lite om helgen med, kan nog bli ganska bra hur det än blir :)

Jag har inte kunnat springa på hela helgen för att jag har varit sjuk, suger. Jag har varit taggad hela tiden men nej det blir bara värre om jag springer, men imorrn så skiter jag i om jag är sjuk för då ska jag springa punkt slut.
Nu ska jag kolla på tv ett bra tag innan jag somnar, kommer väl vara zombie imorrn men jaja bara 3 dagar sen loooov. PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0