tisdag

Idag när jag kom hem så såg jag att jag hade fått ett till brev ifrån kommunen, yes det var ett till sommarjobb! Så för er som inte vet de så kommer jag först att jobba 2 veckor på ett dagis och ledig 2 veckor och sen jobba 2 veckor på landbadet MED LINN! Omg så kul att vi fick samma veckor, kommer bli så mycket roligare då! :)

Annars så skrev vi nationellt prov i engelska idag, gick sådär. Han pratade så snabbt på bandet så jag hann inte med alla frågorna. Sen så drog jag och frida ner på stan och tröstshoppade lite, blev bara ett linne för mig som jag ska ha på fredag. Vi slutade vid halv 11 tror jag, ortroligt skönt! sen drog jag vidare till gymmet och nu sitter jag här och äter red berries flingorna, sjukt gott faktiskt.
Imorrn så ska jag möta upp mamma efter skolan så ska jag handla en jeans jacka och 2 par leggings, sen kommer det säkert med något mera men det är vad jag har kollat ut :)

två bilder ifrån idag:

frida på väg ifrån skolan till stan!

beredd tjej? haha knappast, men det är ju dessa bilder som är roligast!

Visstja, jag vet inte vad det är med mig längre. Jag somnar seeent om kvällarna och försover mig på morgonen, händer typ jämt nu att jag får stressa ihjäl mig på morgonen för att hinna med bussen. Idag så vaknade jag 06.52 och min buss går 07.14 och jag ska befinna mig 07.05 hos frida SENAST, annars får jag pisk. Så jag racade på som skjutton och hann tillockmed att packa gymväskan. Det jag skulle komma till var väl att mitt hår verkligen hade en bad hair day, haha nu vet ni.

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0