tisdag

Idag efter praktiken så mötte jag upp mamma på stan, vi strosade runt och shoppade lite. Köpte även mjukglass och jordgubbar, yummi.
När jag kom hem så drog jag ut på en springrunda, inte så smart med tanke på att jag inte är frisk. Men skit samma, jag orkar inte sitta och vänta på att bli frisk.
Imorrn blir det half baked efter skolan, får se hur länge jag går. Har ju matte nationella och jag vet inte om vi slutar direkt efter eller har lektioner som vanligt? jaja det visar sig. Visstja, imorrn är det lyxshake med!

ps fick jag in tillräckligt med onyttigheter i detta inlägg julle?


jag hittade en sjukt fin vägg i fredags som jag beundrade länge medans julia fotade, min kommande fondvägg?
"Här har Djurgården spelat hockey sedan 1955" fuck er gnagare, vi var före! :*

PUSS J

Kommentarer
Postat av: julia

yes! nu börjar det likna något!!

2010-05-11 @ 23:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0