stoltis

Jag klarade precis av en av mina största fobier, nämligen att gå igenom Nordea i alunda dörrar. ENSAM! ni kanske inte förstår vad som är det jobbiga med det, men jag har paaaaaaaaanik över att jag ska bli instängd där emellan dom där två dörrana eftersom man måste vänta till den andra stängs och trycka på en massa knappar. Men idag gick det galant :D om en timme ungefär ska jag dra iväg på fotbolls träning, så kanske hinner med lite sam plugg innan tills dess? hm, får se . men jag orkar verkligen inte, och ibland får man vara lite lat (a) hehe..

Men nu måste jag kila iväg en stund pussis F

ps. imorgon är det sista provet för i år! Har ingen mer mattelektion tror jag, och det är sådär 7 skoldagar kvar tills skolavslutning!! :D woohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0