steeekning

dålig uppdatering nu så får väl skriva inom lite snabbt om de sista dagarna. i torsdags var det meningen att det bara skulle va lite chill hos Smulan, men det kanske man inte kan kalla att det blev? höhö aja en mycket trevlig kväll och de sista folket gav sig iväg vid halv 7, och man skulle ÄNTLIGEN få gå och nanna lite. igår i fredags alltså blev det chill istället med en massa härligt folk! sen så kan jag väl ligga in här att så mycket som jag ätit och annat som slankt i mig dom här dagarna är sjuuuuk. Min magsäck lär va uttöjd till tusen! haha ikväll blir det lite marsmallows(?) grilling sen får vi se vad kvällen bjuder på! Ha det underbart alla läsare nu i det härliga Svenska vädret! Pussis F ps. jag är jävligt glad att jag har rummet nere nu sånna här dagar så man kan gå någonstans och svalka av sig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0