speedad tjej

Hemma efter en sjukt lång skoldag, slutade halv 5. Inte okej någonstans, avslutade dagen med 5km slingan på idrotten, oooh. Sen när jag kom hem så var jag så speedad så jag sprang igen, haha. Det har börjat bra nu får vi se hur länge det håller i, imorrn är jag ju borta hela dagen men hade tänkt att springa på lördag när jag komme hem om jag inte är helt slutkörd då.
Imorrn är det GAAGAAAAA, omg är så taggad på globen nu. Ska även hinna in i älsklingsbutiken innan, visar när jag kommer hem om jag fick med mig något!

Nu ska jag slänga mig i duschen och sen sova? Hmm.. det där med att försova sig har ju drabbat mig VARJE dag denna vecka men imorrn så MÅSTE jag vakna i tid så att jag hinner platta håret, annars får jag göra det i skolan.

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0