spännande

Ligger nu i sängen med min kära dator brevid, ska nog snart stänga ner alltihopa och se till att få en godnatts sömn. Det är ju trots allt nationella prov imorgon i matte! PFFFFFFT! öööööööööh, neej inte därför man behöver sömnen. Haha, nu trodde ni väl att jag spårat helt totalt i skallen! Kan va bra att ha den till något mycket viktigare som händer på eftermiddagen/kvällen! Några som redan gissat ut vad det kan vara kanske? För jag tänker nämligen inte säga det än :D

ps. jag såg nyss någonting SKIT läskigt i mitt rum, och jag har allt nedsläckt, bara datorn som lyser. Så helt plötsligt är det som ett ljus i ett mönster som rör sig ute i andra rummet! Sådär så hjärtat hoppa till och blev alldeles varm i kroppen! Aja, nu glömmer vi det! nattinatt Puss F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0