söndag

Då var det söndag igen då, suck. Men vi går bara 3 dagar i skolan denna vecka så det ska bli skönt! Mindre skönt är att vi har ett apstort sam prov på fredag, en bokredovisning som ska vara inne någon dag i veckan? i engelska och en svenska bok med en massa frågor till som också ska vara klar i veckan, shit vet inte hur jag ska hinna med allt. Låter kanske inte så mycket för er men ja går man frisör så är det vääldigt mycket.

Igår så var vi ett gäng på 20 personer som drog upp till rastsjön och grillade spelade kubb och badade lite. Jag badade inte och det ska jag väl vara glad för idag, jag är redan väldigt förkyld och vi fick åka moppe hem i SPÖ regn, det gjorde ont i hela kroppen när dropparna föll.

Idag sov jag riktigt länge med, har inte gått upp ur sängen än, hehe. Ska göra det nu för pappa är och hämtar mat nu, jag ska äta knattefilè, mumsi. Igår hämtade jag också mat, hähä fast då var det sallad!¨

ps kan det bara sluta regna eller? man blir ju deppri, imorrn vill jag ha solen tillbaks!

PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0