shopping

Nu är jag hemma efter en lång dag, och jag ska säga det nu med de samma att nej jag har inte hunnit springa idag och om jag gör de nu så kommer jag aldrig kunna somna! Så imorrn då jävlar ska de springas.
Drog till stan efter skolan med mami och jag köpte trosor, strumpor, jeansjacka och spring skorna! Hittade ett par assköna adidas som jag nog kommer kunna springa långt i, ehehhe.

Har varit på barnkalas med hos elsa, tjejen blev 4år idag, grattis! Sen hem till det allra sista ansnittet i historien av kära Andra avenyn, snyft. Kommer sakna den serien grymt mycket.

Ska det bli en försovning imorrn igen? Nej jag ska fan klara av att gå upp i tid imorrn! PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0