onsdag - LOV

Dagen började med nationellt prov i matte som inte alls gick bra. Sen så slutade vi för dagen, sköönt. Jag frida ebba och jenny drog då ner på stan i solskenet och frida och jag fick ebba och jenny att testa lyxshaken och jag tror inte att de ångrade sig? :D Vi satt och myste i solen ett tag och efter det så sprang vi i lite i affärer och jag fick med mig ett läppstift hem. Att beropå läppar, varför ser det ut som att jag har idomin eller liknande på bilden under!? haha, måste blivigt något konstigt med ljuset i webbis.
Slänger nog in en bild på färgen på läppstiftet senare, nu ska jag ut igen. Har varit in och hämtat multi och cookies. Glöm inte bort de folk att unna er minst en gång om dagen med något gott, de är ni värda!

tröttis

oj, glömde säga att jag nu har lov tills på måndag igen. gaaah så skönt!

PUSS J

Kommentarer
Postat av: Anonym

ångrar absolut inte lyxshaken! men bikinin lär ogilla den i sommar ... <3

2010-05-12 @ 16:04:04
Postat av: ebba

ångrar absolut inte lyxshaken! men bikinin lär ogilla den i sommar ... <3

2010-05-12 @ 16:04:30
URL: http://ebbaasikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0