Olycksdrabbad tjej

Hejhopp, har inte hunnit med att blogga alls idag pga plugg. Jag har nu gjort klart hela arbetsmiljön om självkänsla, skönt! Dock har jag inte hunnit plugga något sam alls, får bli imorrn på bussen som jag kör igenom det sista. Jag glömde ju nämligen boken i skolan.. haha.

Känns inte som att turen är på min sida idag, först så låser jag in mig själv i duschrummet. Jag kom bokstavligen inte ut (!!!) Fick skrika på pappa som kom efter 10 min, han var ute så han hade inte hört mina rop på hjälp. Sen nyss så skulle jag kasta min kudde på sängen så träffar den såklart mitt röda nagellack så att det går i golvet med ett krash. Vad här näst?

 

Snygg t-shirt jag har vavava


Kläderna jag beställde igår!

Här är klänningen jag köpte också, som jag förmodligen ska ha på skolavslutningen :)

Ser nu att sverige inte klarade av att avancera till final, förvånade? nej inte ett skit med henne som bidrag.

Imorrn så blir det stan efter skolan med mamma, ska kolla efter en bikini och en tröja. Såg en bikini på nelly igår som jag ville ha men ångrade mig i sista sekund, får se om jag inte hittar någon på stan så köper jag nog den ändå.

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0