oh my "shit"?

Har även idag tillbringat en dag på gymmet. Jobbigt men skönt som fan efteråt! jaja, idag fick jag iaf ett samtal som gjorde mig överlycklig! MEN jag ska inte ta ut något i förskott, och måste tänka på att det bara är ett prov, och inget bestämt riktigt än. Det jag pratar om tänker jaMen man får bara hålla tummarna och hoppas som ini! :) Men somsagt, jennifer kom  ju på en bra ledtråd, "klick". haha whaaat?

trött som satan är jag också, eftersom det inte blir så mycket sömn om nätterna numera.. Ciao F


Ååh, hittade en bild från Sportscamp. Hur länge sen är det nu
egentligen? 3 år, 3 hela fucking år! :o Oh my "shit"

Kommentarer
Postat av: julia

och jag var så grym att jag kom på det direkt!! :D

2010-05-10 @ 22:48:00
Postat av: Frida

haha jaa verkligen!

2010-05-11 @ 16:58:33
Postat av: linn

Jag tror jag vet :D<3

2010-05-11 @ 18:40:16
URL: http://linnwallins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0