OC

Åh vad jag älskar den serien, har precis kollat klart på avsnitt 5-8 i första säsongen. Hur många gånger jag än kollar på första säsongen så tröttnar jag aldrig. När mamma kommer hem så ska jag försöka få henne att beställa den andra säsongen åt mig! :) Kollade nyss på ginza och där finns ju säsong 1-4 för 249:- styck :o sjukt billigt.
Duschade och började plocka lite i rummet men insåg att jag skulle få hålla på hela eftermiddagen med det så då blev det OC igen.
Fick reda på att vi inte har någon skola imorrn heller, bara SLAGET. Fyris mot rosendal, skööönt. Så då blir det häng i fyrishov hela dagen! Har inte varit i skolan på en vecka nu så kanske är dags, hehe.
Kan inte fatta att vi bara går nästa vecka och sen 2 dagar till veckan efter (lediga tors+fre pga studenten) och sen är vi inne på sista veckan!! Shit va denna sommaren kommer bli awsome, fick ett smakprov på den i helgen och jag vet mig bestämmt att den kommer bli bäst!

PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0