Nätshoppat!

Jag skulle börja kika efter en ny väska på nätet, sen fastnade jag för en massa kläder och klickade hejvilt. Fanns en hel del som var slut i lager upptäckte jag.. men det blev iaf ett par beige hög-midjeshorts, blommig tunika, sovlinne + shorts, 2 linnen och min skolavslutningsklänning! Gick helt bananas och valde en klarblå, har ytterst få kläder som är klarblå men denna klänning såg så fin ut så jag drog en chansning och kan tycka att det kan bli väldigt fint till blondt hår och brun kropp (de sista får jag jobba upp, hehe). Ni får se bilder på allt sen när de kommer, leveransen på klänningen, shortsen och sovdressen var nästa vecka och tunikan skulle ta lite längre tid. Så nästa vecka får ni se :)

 

Nu ska jag sova, eller kolla lite på tv innan men sen ska jag sooova. Har blivigt för lite sömn de senaste dagarna igen, suck nu är jag tillbaks till sena kvällar som resulterar till försovningar! Men jag hann med bussen imorse även fast jag vaknade 10 min innan jag skulle gå, haha.

Plugget blev inget av idag, jag orkar inteeee. Imorrn så ska jag försöka läsa in några frågor iaf, insåg nyss hur jäkla mycket det var och höll på att smått dö innan jag insåg att det är okej att faila på ett prov. Bara det inte blir en vana eller nåt? Eller vad är det jag sitter och skriver.. klart man inte ska sikta på ig men ja ni fattar det är okej ibland när man verkligen inte orkar.

 

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0