måndag

idag fick jag en kvälls sminkning av fido, det vart faktiskt bra och ganska nertonat så som jag gillar de!
nu ska jag snart kolla på entourage på datan sen fixa mina naglar, ser ut som hej kom och hjälp mig just nu.

imorrn så har vi bara engelska nationella så slutar vi sen, då drar jag och gymmar om inte mina benhinnor och öron säger ifrån. men jag har inte gymmat på nästan en vecka så jag struntar i att jag börjar bli förkyld för här ska tränas!

hur många skoldagar är det kvar nu egentligen..? jag går halv dag imorrn och sen halvdag på fredag, veckan efter så är vi lediga tors-fre. sen går jag två veckor till och sen ledig igen tors-fre och veckan därefter är det sommarloooov, nån som hängde med? hähä. jag får detta till 15 hela skoldagar kvar om man räknar bort sista veckan som skulle vara chill med picknick och sånt? och praktiken på tisdagar. ettan i gymnasiet har gått så sjukt fort, gud så skönt med sommarlov!
på fredag är det globen med jullpull och kolla queen gaga, kommer nog bli mega!

PUSS J

Kommentarer
Postat av: julia

ge mig fredag NUUUU! <3

2010-05-03 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0