lista jenni

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - Blond
Hur lång var du – 168cm?
Vem var du kär i - Hmm, ingen
Hade du nån pojk-/flickvän – -
Vad brukade du göra på fritiden – Var mest i bollnäs och spenderade tid med fint folk under sommaren
Vilka umgicks du med – Allt alunda folk, julle och bollnäsfolket typ icon smile  Klassiska listan =)
Var allt bättre då – Skulle jag väl inte påstå, fast jag har tappat lite kontakt med vänner nu
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Jadå
Har du förändrats – Det kan jag inte avgöra själv, men kanske lite

Nu:
Vad har du för hårfärg – Blont
Hur lång är du? – 169 cm
Vem är du kär i – Nobody
Har du nån pojk-,/flickvän - Nej
Vad brukar du göra på fritiden – Umgås med vännerna, festa, träna
Vilka umgås du med – Som mest så är det: Frida, Amanda, Emelie, Bella, Linn, Linnea, Jossie, Johanna, Ewin, Julia och sen allt partyfolk!                 
Hur ser du ut? – hot stuff

Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Faktiskt inte
Ljugit för en bra vän – Jag antar de
Svikit någon – Beror på hur man menar men jag tror inte de?

Vem:
Skrev du senast till på msn – Julia
Kramade du senast – Julia
Sov du hos senast – var jättelängesedan jag sov borta, men sist var nog i luthagen!
Vill du vara just nu - en person? ingen aning isf
Ringde dig senast – Johanna

Vad:
Drack du senast – Loka citron
Köpte du senast – Macka i skolan ?
Gjorde du igår – Var på stan och shoppade med mami
Ska du göra imorn – Jag ska till globen med julia och kolla GAGA!
Vill du göra just nu – Är fortfarande helt speedad så skulle kunna ut och springa igen? men nu ska jag försöka kolla på en film.
Åt du senast – apelsin
Är närmast dig som är rosa – min mobil och hemtelefon ligger här brevid mig

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Nej, inte vad jag vet!
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Nej, jag är inte så känslosam faktiskt. Förhållande är inte min grej.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Kanske de
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Ja, men inget farligt
Jag har smugit ut utan lov - Jag går ut när jag vill
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Tror inte de, varför skulle jag?
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Vilken fråga, och vilket svar, jag vet själv inte?
Jag har fuskat i ett spel – Ohja, frida kortspelet duvet?
Jag har struntat i ett prov – Yes

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Inte med flit, hehe.
Jag har druckit alkohol – Ja
Jag har tagit medecier mot drepression – Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Ja
Jag har vaknat gråtande – Nja
Jag har somnat gråtande – Nej

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Alltid hemskt när någon dör. Men jag har aldrig varit på någon begravning.
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du har känt som nyligen som dött - Nej

/ Jenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0