kvällis

Idag så var det ju mammornas dag så jag och linn gjorde en budgetpresent till våra mammor. Vi plockade två buketter blommor och sen bakade vi kakor till dem ! Mycket bra, billigt (gratis, haha) och uppskattat !
Sen så följde jag med linn till solariet där hon skulle sola, vi träffade även amanda ett tag också! <3

Har precis kollat klart på 1a säsongen av oth, har egentligen sett typ alla säsonger redan men jag får inte nog av oth och oc, hehe.
Peppa mig på skolan imorrn, jag har satt alarmet nu så får se om jag trycker av det imorrn bitti eller på snooze, hehe.

har lite bilder ifrån bakningen men våra kakor vart så jävla fula så jag tror ni överlever utan de, haha

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0