i sista sekund som vanligt..

Jag ser att det har gått lite mera än en timme sedan jag bloggade sist och gissa vad? Jo jag har faktikst fått ihop en sida med text på engelska som ska likna en book report! Stolt som tuppen så lägger jag mig nu med popcorn och chocklad framför sista delen av american pie och sedan blir det entourage på de. Inget sam plugg ikväll inte, jag orkar helt enkelt inte. Skoltrött så det heter duga är jag nu, jag vill ha sommarlov NU.

veckoplanering:
måndag: skola, skriva engelska bokrecesnionen DUKTIG TJEJ
tisdag: praktik, klippa frida, plugga samhäll
onsdag: slaget, gymma om jag är friskus, plugga samhäll

torsdag: skola, plugga samhäll

fredag: skola, samprov, sen ska denna mördarvecka firas hårt, visst fido!?

Jag vet egentligen inte varför jag skrev denna planering, den kommer ändå att spräckas så hårt, haha. Jag ska iaf börja belöna migsjälv så fort jag gör något bra (som plugga) då ska jag få något, hihi.

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0