HOT MESS

Mitt rum är verkligen inte att leka med just nu, det är så otroligt stökigt. Mamma kommer med nytvättade kläder då och då och lägger de på olika platser i rummet (där det finns tomhål typ) och sen är det meningen att jag själv ska lägga in de garderoben. Men nej det ligger bara en massa högar nytvättat runt ikring här. Sen ska vi inte tala om alla glas, smink och smågrejer som ligger överallt. Jag tänker inte visa er någon bild, jag skäms, haha. Men nu ska jag ta tag i detta är det tänkt, sen ska jag mysa med oth!

ps jag är döds allergisk kan man tro, mina ögon kliar, näsan rinner, min röst är cp och hela kroppen är lam och kall. Nej jag är inte sjuk, aldrig att jag är de igen, hade ju precis blivigt frisk!!

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0