gurkis

Ibland älskar jag bara sveriges väder!! shortsen åkte på dirket, så underbart härligt!

sitter just nu och kollar på hockey faktiskt, och vad mer? 3 andra skålar.. jag vill inte ens säga vad som finns i dom, men jag gör det ändå. chips, dipp och godis. Visst det mesta är det pappa som håvar ur skålarna, jag smakprovar bara lite (a) Ebba, jag har varit stygg hela helgen:(

Helgen har varit väldigt bra, umgåtts med mycket härligt folk (y) Men imorgon börjar skolan igen, det positiva är väl att det bara är 20 skoldagar kvar till sommarlovet :D
Nejnu ska jag både äta och kolla vidare, (också det ändå folk fått höra mig säga de senaste dagarna, tyvärr.. haha)  ciao F

gurkburken är min nya vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0