good girl

Linn gick hem för ett tag sedan, hon kom hit och vi snackade en massa och masserade varandra. Sååå skönt, behövdes verkligen! Thanks honey :*
Nu ligger jag och lyssnar på musik, och taggar mig själv till att ut och springa imorrn. Kommer inte hinna gymma så det får bli en springtur istället (om jag hittar några sköna springskor i stan). Ska även på barnkalas imorrn, hur ska jag hinna med allt? först skola-stan-kalas och sen springa. Okej det går nog kanske ändå, nu ska jag fortsätta tills entourage börjar vid 23 skulle jag tro. PUSS J


Kommentarer
Postat av: julia

vänta nu.. sa du nyss att du skulle ut och springa imorgon?! vet inte om jag hörde riktigt rätt... :s

2010-05-04 @ 22:07:33
Postat av: jennifer

haha, yes nu ska fan jag ta tag i min kropp!

2010-05-04 @ 22:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0