chill måndag

Ja, jag kom upp i tid idag, woho. Nu ska jag försöka att komma upp i tid alla dagar som är kvar innan sommaren. Dagen bestod typ bara av film och sen tvättade, fönade och stylade jag fidos hår. Chill dag helt enkelt. Känns som att vi inte gör någon nytta utan bara är i skolan för att vi ska nu typ, haha. Nu går jag bara onsdag sen långhelg, skööönt. Vi har engelska på morgonen på onsdag och sen svenska sista timmen så jag hoppas att vi kan flytta fram den så vi slipper typ 4 timmars håltimme.

Nu ska jag kila över till beccis och umgås med henne som var för längesedan! Hon och mina andra flickor slutar ju 9an iår, då hoppas jag kunna vara där och krama om dem och ge dem en ros! <3

Imorrn så är det först praktik, sen blir jag en hålla handen vänn som bidrar med massa cola och godis, det kommer bli asfint!

PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0