"Avslöjandet"

Okej nu kanske ni vill veta vad det var jag skulle iväg på egentligen. Eller så ville ni inte veta, men nu säger jag det iaf..
Det var så att jag har ju varit iväg på Modell för en dag, och sen när jag kom hem och släktingar och så fick se bilderna så sa dom åt mig att skicka in dom. Aldrig var min första tanke! Men sen en kväll när jag satt hemma och hade tråkigt så fick jag för mig att skicka in några iaf. Tänkte: vad kan hända liksom?..
Dagen efter blev jag uppringd av en fotograf/modellagentur och frågade om jag ville komma in och provfota för honom. SJÄLVKLART! 
Så igår var jag i Stockholm och fotade lite grann, sen nu får vi se om jag blir "godkänd" och blir jag det kommer han fixa på något sett så andra reklambyråer och allt annat möjligt har chansen att se bilderna. Sen får vi helt enkelt se hur det blir :) Framtiden kanske fixad, eller kanske inte. Det vet jag inte. Men somsagt, han kommer höra av sig till mig sen. Så nu vet ni det! :)

Nu sitter jag och väntar på att Sarah ska komma förbi och bli klippt :) Sen blir det grillchill hos Bubbe + första doppet för i år! Puss F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0