wonderful friend

Får se hur kvällen blir, lutar åt att jag ska till jossan snart och spela lite spel (?) med några brudar. Får väl ta och fixa mig då, smink och hår finns inte just nu. Håret i en bulle och no make up, bör väl klä på mig något som en kavaj eller så också om vi ska iväg. Jag är egentligen inte på humör alls idag, beror på lite olika saker men vi får väl se om kvällen kan få mig att ändra på det!
Jag lovar att slänga upp en bild på mig innan jag drar om jag får tid, annars så får ni det senare ikväll/imorrn.

Innan kvällen är slut så hoppas jag på att jag har stött på linn med, underbar människa dedär. Har kännt henne sen jag föddes (våra mammor är typ best friends). Som syskon igenom livet <3


gammal bild! mys hos linn någon kväll i höstas. se så kort hår jag hadde :o

p.s kenza är i egypten nu på ett hotell som jag också har bott på, åh vad man längtar bort nu.

/ J

Kommentarer
Postat av: linn

haha inte världens snyggaste bild på mig direkt!! :)

Men vi får träffas ngn annan dag :)<3

2010-03-28 @ 19:06:10
URL: http://linnwallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0