tog igen mig

Jag tog igen mig idag och sov en extra timme istället för att gå upp en för tidigt..? Nej jag försov mig! Jag som skulle ta 07.14 bussen in till skolan med linn och klippa henne. Njaa jag vaknade av att linn ringde 07.15 och frågade vart jag var, hehe i sängen. Hon kom då hit och jag skyndade mig så att jag skulle hinna med nästa buss!
Jag kom som tur var inge försent och klippningen vart bra tycker jag. Sen gick jag ett tag på stan med linn och sen tillbaks till skolan för att sluta halv 5, seeegt. Har hunnit äta middag och provat min skinnjacka som kom idag. Bajs att den inte passade.. jag får kolla på en imorrn på hm på stan istället. Såg en jacka där som är snarlik fast inte i äkta skinn, kanske går den sönder då? Jaja billig så då får jag väl köpa en ny om så vore fallet.

Nu ska jag kolla på AA som jag missade igår när jag var hos julia. Nya huset är så mysigt! Riktigt fint som vanligt :)

Annars ikväll så ska jag ringa farmor, duscha och kolla på en massa tv och slappa. Mamma ska även stryka alla mina kläder så att jag har något att ta på min blekfeta kropp imorrn.

 

PUSS J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0