tidig morgon

Gick upp 06.40 idag och var ganska stressad för jag skulle gå till frida 07.00 då våran buss sen går 07.14. Sen när jag skulle gå så skulle jag kolla till på schemat när vi slutade och vad ser jag då? jo att vi har sovmorgon idag till 9! Åh så typiskt mig, nytt schema och jag kan det ej än. Så nu får jag sitta här tills 20 i 8 då jag går.
Blir gym efter skolan men jag tror ej att jag sover kvar i stan, linn ska ju med till skolan på torsdag så slipper hon åka själv, jag tror inte att hon hittar heller så, haha. Sover nog i stan tors-fre istället!
Vilken ovärt och rörigt inlägg det blev, inget intressant alls bara så att jag fick något att göra (skriva av mig).
PUSS J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0