Svar på frågestunden

Tack för alla frågor, kommer en till frågestund lite senare med tema :) Till vår förvåning har vi bara snälla läsare, inga som hatläser verkar det som på kommentarerna. Och det är ju kul att se att ni gillar den!

1. Anonym:
fin blogg!
hur kommer det sig att ni började blogga tillsammans? :)
Svar: Jadu, vi har kännt varandra ett bra tag nu och går i samma frisörklass. Det var väl skolstarten som fick oss att börja blogga tillsammans eftersom att vi gör det mesta tillsammans och det kändes onödigt att ni skulle behöva läsa två olika bloggar med samma innehåll :)

2. Anonym:

tror ni att ni kommer bli stora bloggerskor i framtiden och är det de ni satsar på? :)

Svar: Det är väl självklart roligt om många läser och tycker om våran blogg men nja, kända är inget vi satsar på i dagsläget! ;)

3. Julia:

Kann ni inte göra fler videobloggar så man kan få sig ett gott skratt lite då och då? :*
Svar: Haha, jo självklart kan vi de! Eran önskan är vår lag! ;)

4. Elin:

Har någon av er kille? :P skulle vara kul att få veta lite mera om erat privatliv!

Svar: Just nu nej, vi känner att vi tar var dag för sig och ska leva livet lite nu. Privatlivet och just "killar" har väl utgått då det mest blir krångel om man skriver fel saker. Men vi ska försöka bättra oss och skriva lite mera om de :)


5. Linn:
Kan ni inte visa mer vidoes? :D
Svar: Jo, vi ska försöka visa er mera av våran vardag!


6. Ebba:

Varför bor ni så långt ifrån mig? :( ;) <3
Svar: Frågan är varför du bor så långt ifrån oss! :D <3


7. Amanda:

Har ni några planer inför vad ni ska göra i sommar? :D <3
Kram
Svar: Jennifer: Jag ska jobba några veckor förhoppningsvis, en vecka i skåne och några veckor i bollnäs! Sen vet jag ej, vill ju hinna vara hemma lite med och bland annat vara med dig! :D

Frida: Just nu har jag inga speciella planer, men försöker få in någon resa mot lite uppåt i landet. Sen så ska jag väl jobba lite förhoppningsvis! :)


8. Anonym:

Super ni varje helg eller? Kul liv:S

Svar: Vi är väl inte värre än någon annan ungdom.. Frågan är vad du har för liv söta du? :)

9. Sanna:

Hejsan!

Kan ni inte berätta hur ni gör för att sköta erat hår? Tips på hur man kan få långt och fint hår även fast man bleker det? :)

ps besök gärna också min blogg och svara på dagens fråga!

Svar: Investera dig ett bra schampo och balsam, det vinner du mycket på! Sen ett leave-in balsam är mycket bra att ha om man har/vill ha ett långt och friskt hår. Vi kan visa vad vi använder i ett senare inlägg :)

10. Jesus:

Frida: En fågel viskade i mitt öra att du strulat med pekka?;)

Svar: Haha nej det har jag inte, skulle gärna vilja veta vart du har hört det någonstans?? :o :)

11. Emelie:

Jennifer: Varför var du så dum att själv sätta sig i en risk att få lida genom att heja på djurgården? ;) <3

Svar: Säger bara såhär, globen på fredag och 0-1 på matchen nu efter första perioden :D<3


12. Anonym:

Hur många läsare har ni? :*

Svar: Vad skulle du gissa på? :)


13. Catti:

Snygg blogg, ni kunde gärna få uppdatera den lite oftare bara :)

Svar: Tack! Ja den ska bli bättre, nu när vi ser att ni gillar det vi gör så är ju det en bra anledning för oss att uppdatera :)

14. Jossan:

Har någon av er någonsin ångrat att ni valt ett yrkesförberedande program? Har ni någonsin känt att ni liksom ångrat er eftersom ni inte har den bredaste utbildningen, och kanske inte kan läsa vidare vad ni vill sen?

Svar: Jennifer: Jag har absoult inte gjort det! Skulle aldrig läsa ett boring sam program på en bondskola, hehe. Nej men jag är mycket nöjd med mitt val och kommer iaf att bli något efter gymnasiet, sen kan vi läsa vidare efter om vi vill.

Frida: Jag har inte heller ångrat mig, har även planer på att bli polis eller dyl. i framtiden, men eftersom att vi läser alla kärnämnen som vanligt så kan vi ju plugga vidare sen om man vill. Men jag har absolut inte ångrat mig. Kan inte mer än hålla med me Jennifer om samprogram med bönder... ;)

15. Annie:

Kan ni inte visa mer vad ni gillar? Jag menar outfit bilder, kläder och saker ni tycker att man ska satsa på i sommar? :D

Svar: Med tanke på att vi läser om nya modet och hela tiden måste hänga med i trenderna så kan vi självklart dela med oss av våra tips och dagliga outfits i bloggen! :)


gammal goding!

snyggare männsikor får man leta efter!

/ J & F


Kommentarer
Postat av: Jossan

Så alla dom som går sam är boring eller bönder? xD

2010-03-23 @ 15:08:04
URL: http://sundaancekid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0