sovtime

kom nyss hem från en mer eller mindre döjobbig träning, men nu efter duschen är det bara helt underbart skönt i kroppen. Ska börja gymma nu med i veckan så schemat i framtiden kommer att se ut:

mån: gym, sen skivstång på kvällen

Tis: innebandyträning
Ons: Gym
Tors: Innebandyträning
Fre: Gym
lör/sön:match nån av dagarna

nu jävlar ska beach -010 fram! sen framför allt måste jag ju stärka upp rygg och axlar beroende på mitt yrkesval. Imorgon är det praktik, så nu ska jag slå ner huvudet på kudden så jag orkar ha ett leende på läpparna konstant hela dagen.. Puss F

bild från träningsläger på åland för nått år sedan. Kan säga att
det såg ungefär ut såhär efter dagens stohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0